__________

Modul teoretic: Sportul şi performanţa

Sportul este un domeniu social care a starnit interesul publicului din cele mai vechi  timpuri. Inca din Antichitate, oamenii au considerat sportul ca fiind campul in care, in vreme  de  pace,  isi  puteau etala  valoarea,  starnind  rivalitati  si  obtinand,  in acelasi  timp,  respectul  celorlalti.   Sportul este un domeniu al competitiei, prin excelenta si in consecinta, indiferent de  epoca  in  care  oamenii  au  organizat  manifestari  sportive,  acestia  au  fost  preocupati  de  obtinerea unor  rezultate de exceptie. In  tot acest context,  succesul este cel care  starneste  interesul si aprecierea celorlalti si tocmai de aceea trebuie sa stim cum exploatam resursele  celor implicati in fenomenul sportiv, pentru a atinge performanta.  In  epoca moderna,  sportul,  dincolo  de  implicatiile  sociale  a  devenit  un  business,  in  care  se  investeste  enorm  si  se  asteapta  intoarcerea  investitiilor  financiare.  Sportul  de  performanta  inseamna  infrastructura  moderna,  metodologie  adaptata  vremurilor  noastre,  ce presupune tehnici, intrumente si metode de lucru prin care sa putem sustine si optimiza,  in  permanenta  randamentul  sportivilor.  Lumea  este  intr‐o  permanenta  goana  dupa  rezultate,  dupa  recorduri,  dupa  statistici  cu  valori  maximale,  iar  acest  aspect  indeamna  la  stabilirea unei strategii de performanta complexe.

Cristian Gheorghe

Autor: Cristian Gheorghe

Gheorghe Cristian este iniţiatorul primei școli de marketing sportiv în Academia de Studii Economice si Romania, este co-autor al manualului de Marketing Sportiv şi are o experienţă de peste 12 ani în fotbalul românesc la nivel de management.

A lansat primul rebranding si prima campanie sociala a unui club sportiv din Romania in anul 2006 (Iubeste Sportul!). A desfasurat foarte multe evenimente in calitate de organizator, inregistrand foarte multe recorduri la nivel de participanti: Alege Jucaria, Alearga pentru Viata, Olimpiada Liceelor McDonald's, Player Escort si Milan Junior Camp.

A fost implicat in vanzarea a peste 700 de evenimente sportive din Liga 1, Cupa Romaniei, Europa League, Echipa Nationala de Fotbal si Handbal ale Romaniei.

Campaniile sale au fost incluse in una dintre cele mai importante carti din domeniul marketingului, Introducere in Marketing de Philip Kotler.

A fondat în anul 2015 alături de un grup de tineri entuziaști Sports Business Academy, prima academie specializată pe industria de sports business din Europa de Est.

Intră pe https://www.CristianGheorghe.ro

Pentru a avea acces la material trebuie să aveți un cont DEMO sau să fiți abonat la unul dintre pachetele de acces.

CITEȘTE SI ALTE MATERIALE ASEMĂNĂTOARE


Copyright © 2024. All rights reserved.
back to top