Marius Toteanu este Junior Brand Manager Timişoreana, a coordonat proiectul special, studioul eCupa României, primul studio online de fotbal în jurul unei competiţii virtuale, al unui brand de bere din România, studio ce a avut ca punct de dezbatere meciurile din eCupa României, competiţie la care Timişoreana este partener principal.
Din 2018 a fost implicat în evenimente ce ţineau de partea de HoReCa, fiind Asistent de Marketing în cadrul Berăriei H fiind suport la dezvoltarea unor proiecte speciale cum ar fi concertele Gipsy Kings organizate în România, dar şi coordonator al proiectelor Craft Beer Festival şi seratele balurilor pentru facultăţile partenere din România.
Pe lângă activitatea profesională, Marius a fost implicat în mai multe programe de voluntariat, fiind timp de un an şi jumătate parte a programului de voluntari FRF, unde a fost implicat în diferite activităţi sociale şi evenimente ale Federaţiei.
În 2016, a fost iniţiatorul proiectului „Împreună schimbăm România” în colaborare cu EduCab şi echipa de handbal feminin CSM Bucureşti, proiect social ce a contribuit la strângerea de materiale educaţionale pentru zonele defavorizate din România, fiind prima iniţiativă de acest tip a unui club de handbal din România.
Din 2015 a fost parte a echipei Sports Business Academy, fiind implicat în diverse activităţi ale şcolii.
În prezent coordonează împreună cu echipa de brand Timişoreana de platforma de fotbal şi este grafician în cadrul Sports Business Academy.
În timpul liber este pasionat de istorie şi practicant de sport.