Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.
Studiul vine în completarea seriei inițiate în urmă cu peste 5 ani și surprinde starea actuală a modului cum se raportează românii la fenomenul sportiv, la adoptarea unui stil de viață sănătos.
”Cercetarea noastră continuă monitorizarea unor indicatori legați de relația populației cu sportul. Dat fiind interesul tot mai mare pe subiect, observat atât la nivelul omului de rând cât și al companiilor implicate în fenomen, ne face plăcere să venim cu un nou set de date proaspete, care să ajute deciziile luate în aceste arii. Ne adaptăm la trend și la cererile mediului de business, prin urmare, în această ediție, venim cu câteva elemente noi: realizăm o segmentare a populației din punct de vedere al raportării la activitatea sportivă, aprofundăm componenta de alimentație și viață sănătoasă, detaliem poziționarea brandurilor, pe mai multe categorii, din perspectiva asocierii cu sportul și viața sănătoasă.” – spune Cosmin Nae, unul dintre inițiatorii proiectului.