__________

Quantix Agency - Marketing & Social Research

Studiu de caz despre cercetarea socială și de marketing în sport. Statistici despre frecvența de practicare a sporturilor, despre cele mai căutate sporturi, atitudini pentru ramurile sportive, rolul companiilor în dezvoltarea sportului, gradul de satisfacție al angajaților practicanți ai sporturilor atunci când revin la muncă.

Cosmin Nae

Autor: Cosmin Nae

Cosmin Nae activează în marketing din 1998, având experiență în numeroase sectoare. Are peste 10 ani de activitate în cadrul unor multinaționale de top (Citigroup, Vodafone). În 2009 fondează Quantix , cu care dezvoltă servicii de consultanță pe research, strategie și branding. Este Consultant Strategic pentru Kantar. Editor si colaborator pentru SMARK

Are mai multe initiative private in domeniul sportiv, fiind fondatorul magazinului HyperSport si organizatorul unor competitii mari precum Maratonul Bucegilor sau Maratonul Olteniei. Partener de insights pentru Bucharest Running Club și RomaniaActive.

Participa la numeroase competitii sportive de amatori (9 maratoane la activ), fiind atras de alergare, cycling, triatlon sau tenis de camp.

Pasionat de sport, în 2014 demarează un proiect prin care realizează cercetări periodice legate de practicarea sportului și stilul de viață sănătos.

Este furnizorul de insight-uri și analize pe acest domeniu, pentru un mare număr de companii și organizații, cu focus pe mișcare și wellbeing.

Pentru a avea acces la material trebuie să aveți un cont DEMO sau să fiți abonat la unul dintre pachetele de acces.

CITEȘTE SI ALTE MATERIALE ASEMĂNĂTOARE


Copyright © 2024. All rights reserved.
back to top