|
Lector: Costin Damasaru Expert Neurostiinta
|
Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.
Studiul vine în completarea seriei inițiate în urmă cu peste 5 ani și surprinde starea actuală a modului cum se raportează românii la fenomenul sportiv, la adoptarea unui stil de viață sănătos.
”Cercetarea noastră continu...
|
|
|
|
Lector: Corina Otrocol, Director de Marketing Ferratum Money Romania
|
|
Lector: Cosmin Nae, Quantix Marketing Insights
|
Lector: Ionut Polexe, General Manager ROTON Music
|
|
PAO BC Ticketing Department
|
Sports Business Academy, prima academie de sports business din România și din Europa de Est, anunță lansarea analizei ce are in prim plan a II-a editie a studiului activitatii de merchandising al industriei fotbalistice romanesti.
In cadrul acestui studiu, s-a creat o baza de date ce contine informatii legate de ...
|
Fenerbahce Spor Kulubu 1907 ULKER marketing campaign insights about sponsorships activation, fan messages, social media, TV program, Arena 360 and matchday activities.
|
Sports Business Academy, prima academie de sports business din România și din Europa de Est, anunță lansarea studiului de caz ”LIGA 1 ROMANIA – Brands and typologies of football clubs” ca f...
|
|
|
Lector:
Ramona Ciocodei - Director de Comunicare McDonalds Romania
Raluca Colac - PR Coordinator McDonalds Romania
|
|
|
|
Lector: Sorin Tudor, Brand Manager Timisoreana
|
Lector: Catalin Rusu, Rusu+Bortun
|
|
Povestea din spatele celei mai complexe pozitionari din sportul romanesc.
|
Fenomenul Padbol a cuprins si Romania!, Elisabeta Gherghisan( 2018)
|
ALEXANDRION - Esenta de Campion, Valentin Popescu(2018)
|
National Football Team Identity Launch, Bogdan Nitu(2018)
|
Media Coverage on a Low Budget, Mihaela Constantinescu(2018)
|
Branding si identitate in Sport - CSM Bucuresti, Ana-Maria Pascaru(2018)
|
O scurta perspectiva asupra unor tendinte ce pot impacta mediul economic si social din Romania in 2019, legate de evolutia fenomenului sportiv si a orientarii populatiei catre un stil de viata sanatos.
Documentul este produs de Quantix Marketing Consulting, companie specializata in realizarea de cercetari de marketing pe aceste teme.
|
Prezentarea powerpoint a evenimentului Devotion Marketing Awards din 2014 privind programul echipei de basket germanice-chinezesti ALBA BERLIN.
|
EA7 Olimpia Milano 1936 - EUROLEAGUE MARKETING AWARDS 2014
|
Recognizing the need for a consistent and systematic ticketing approach, Panathinaikos BC has formed in September 2013 a Ticketing Sales Team with the goal to increase ticket sales through an “outside sales” strategy.
|
EuroLeague Marketing Award - BC Crvena zvezda
|
Panathinaikos BC SUPERFOODS - Case Study
|
Andrei a vizitat într-un singur an 108 stadioane de fotbal în 10 țări.
Studiul de caz propune fidelizarea publicului pentru meciurile de fotbal din ligi inferioare de fotbal prin idei puse în practică în vizita sa în cele 10 țări pentru că “suporterul de azi poate fi abonatul de mâine”, iar social media este cel mai efic...
|
Statistici despre The Color Run Romania din 2014-2018 privind numărul de participanți și engagementul social media, eveniment organizat de KickOff Events.
|
Studiu de caz despre cercetarea socială și de marketing în sport. Statistici despre frecvența de practicare a sporturilor, despre cele mai căutate sporturi, atitudini pentru ramurile sportive, rolul companiilor în dezvoltarea sportului, gradul de satisfacție al angajaților practicanți ai sporturilor atunci când revin la muncă.
|
în studiul de caz se prezintă idei de campanii de marketing sportiv de la Gazeta Sporturilor și ofertea de marketing integrat a GSP.
|
|
Studiu de caz despre educație și sport la Steaua prin proiectul "Reading stands tall" / "Cititul rămâne la înălțime". Acțiune de promovare a Steaua CSM Eximbank.
|
|
Bogdan Nitu, prezentare despre proiectul Romania Prinde Aripi, Cluj Napoca.
În 2016 a luat ființă proiectul "România prinde aripi" în urma căruia, echipa națională de basket feminin avea să se numească Acvilele, iar echipa națională de basket masculin Vulturii.
|
Strategia de promovare HCM Baia Mare, modalități de promovare la nivel local sau național și avantajele sponsorizării. Exemple de alegere a unor simboluri reprezentative și modalități de atragere a cetățenilor la meciurile echipei.
|
Cel mai complex studiu de social media pe Liga I
Cluburile de fotbal din România sunt din ce în ce mai prezente şi pe Facebook, acest fapt putând fi cu uşurinţă observat în rezultatele studiului din lunile februarie - august 2016 realizat de Sports Business Academy.
Din cei peste 8 milioane de utilizatori români de pe Facebook, peste 2,5 milioane au ...
|
Mihaela Constantinescu este profesor conferenţiar doctor în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, unde predă discipline precum cercetări de marketing şi marketing sportiv.
Este iniţiatoarea modulului opţional de marketing sportiv a facultăţii de marketing la anul 2 şi coautoare a primului manual de marketing sportiv din România, al...
|
Un slogan bun trebuie să aibă impact emoţional asupra consumatorilor unui brand si asupra fanilor unei echipe şi să se afle într-o relaţie strânsă cu spiritul lor şi cu valorile brandului. Prin parcurgerea materialului vei afla mai multe despre:
|
Radu Petre este managing partner al Sport Arena Streetball, cel mai mare turneu de baschet 3 la 3 organizat în România ce a devenit un model de succes recunsocut de FIBA. Turneul este deja replicat şi în alte tări precum Emiratele Arabe Unite, obiectul studiului de caz prezentat. Compania Sport Arena mai are în portof...
|
Profilul consumatorului român de sport pe TV și pe stadioane. Analiza spectatorului de fotbal.
|