Co-fondator la Virtual Reality Studio și MediaBooking.ro, una dintre cele mai importante realizări ale sale. În trecut a coordonat proiecte de outdoor și a creat strategii de planificare la Universal McCann cu o experienta de peste 15 ani in industria publicitatii din Romania.
"In cei 19 ani de experienta in Media am descoperit ca lucrul bine facut este cel facut cu pasiune. Am construit relatii de afaceri plecand de la ideea de respect fata de partenerul de afaceri, indiferent ca este in postura de Client sau de Furnizor. In acesti ani am trecut prin toate stadiile unui angajat: junior intr-un departament de servicii al unei companii de outdoor, media buyer in cadrul unei cunoscute agentii de publicitate, apoi la conducerea unui departament in cadrul aceleiasi agentii iar acum antreprenor. In toate aceste pozitii am acumulat experienta si competente in zona de media si comunicare:
- Buying
- Strategie si planning
- Gestionarea bugetelor clienților
- Negociere
- Marketing strategy
- BTL
Mai pot spune despre mine ca niciodata nu m-am multumit sa folosesc abilitatile dobandite in a planifica campanii doar intr-un mod traditional. Intotdeanuna am incercat sa comunic ALTFEL pentru brandurile din portofoliu, sa comunic neconventional. De aceea, de 2 ani, incercam sa implementam in peisajul autohton comunicarea prin Realitate Virtuala, un canal destul de putin exploatat deoarece este in stadiul de pionierat. Consider ca beneficiile pe care le poate aduce comunicarea neconventionala unui brand sunt infinit mai mari fata de media clasica.
In afara de advertising, pasiunea mea dintotdeauna a fost SPORTUL. Indragesc orice competitie sportiva dar mai ales oamenii care fac performanta in sport. Au toata admiratia mea cei care reusesc sa-si cladeasca o cariera in sport. Imi plac povestile din sport precum si pasiunile generate de acesta. Stiu ca as putea vorbi zile intregi despre echipe favorite, despre sportivi si eroi, despre drame si competitii sportive".