Esența managementului sportiv. Daniel Lovin (2023)
|
Management sportiv eficient într-o lume globalizată. Cum adaptăm stilul de conducere la diferențele culturale? Daniel Lovin
|
Ghidul pentru elaborarea si prezentarea propunerii de proiect - Directia Judeteana pentru Sport si Tineret - Andrei Pitigoi
|
Ghidul pentru elaborarea si prezentarea propunerii de proiect - Primarie/ Consiliu Judetean
|
Politica de preţ în sport, Capitolul 7 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Un material didactic de excepție cu câteva reguli care vor ușura procesul de învățare și memorare.
Este recomandat ca înainte să începeți să parcurgeți platforma să vă insușiți aceste 10 REGULI PENTRU A ÎNVĂȚA UȘOR.
|
The Future on Facebook, Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Model de contract propus de Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-Amatori din Romania.
|
Target Group - grupul demografic care a fost identificat ca fiind grupul cheie de consumatori ai unui brand. Toate activitatile de marketing si advertising sunt concepute in asa fel incat sa atinga si sa atraga acest grup.
În material se prezintă definiția GRP, TRP, formula de calcul a GRP, TRP - target rating point și mulți alți termeni media.
|
Masterclass dedicat alimentatiei sportivilor de performanta si nu numai.
|
Workshop practic despre management sportiv aplicat intr-un club de fotbal, prin incursiunea unui profesionist care activeaza in doua tari diferite.
|
Primul curs dedicat industriei sportive din Romania, cu sprijinul Binance Romania, despre felul in care functioneaza blockchain si cum pot fi utilizate in dezvoltarea fiecarui club NFT-urile si Tokens.
|
Workshop de social media - dezvoltarea unui Canal (de sport) pe Youtube, Gusti Roman
|
SPONSORSHIP Fundamentals, Sergiu Petre
|
Managementul carierei, Carmen Tocala (2019)
Material disponibil doar pentru pachetele Sport Suporter si VIP.
|
Tips & Tricks pentru a intra in industria sportiva, Martijn Ernest
|
Football as a business, Martijn Ernest
|
Utilizarea sportului ca mijloc de promovare în marketing (Capitolul 10 din din Manualul de Marketing Sportiv(ASE))
|
Politica de promovare în sport - Capitolul 9 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
...
|
Politica de distribuţie în sport, Capitolul 8 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Politica de produs în sport, Capitolul 6 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Comportamentul consumatorului de sport, Capitolul 5 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
...
|
Cercetări de marketing în domeniul sportiv, Capitolul 4 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)...
|
Marketing-management în sport, Capitolul 3 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Introducere în marketing sportiv, Capitolul 2 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Piaţa sportivă – particularităţi şi componente, Capitolul 1 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
Autori: Mihaela Constantinescu și Cristian Gheorghe
|
5 pasi pentru o vanzare in sport, Cristian Gheorghe
|
Studycase about teams and ticketing sales in Euroleague Basketball 2017-2018. 80% of Millennials say the actual game being played is irrelevant to their decision of whether to attend that sporting event or not.
|
Workshop despre Team Building (munca in echipa) - Construim starea de bine in echipa, Gabriela Tichelea (2023)
|
Drepturile de securitate socială ale sportivilor amatori și profesioniști, Florentina Camelia Medei (2023)
|
Snap(chat) for Sports, Diana Coman (2022)
|
Tipuri de finanțare pentru afaceri, Seedblink (2022)
|
Selling Tickets, Merchandise And Other Products On FACEBOOK, Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Optimising your Content for Sponsorships on Facebook & Instagram, Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Off-season Content Ideas for Sporting Clubs, Radu Lisita
|
Prezentarea "Antreprenor in Sport" dedicata celor care isi doresc o afacere in sport, Cristian Gheorghe (2020)
|
Creative Tips, Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Power Your Advertising With Machine Learning - Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Introduction to Advertising - Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Enhancing Your Sponsorships Through Branded Content - Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Monetizing your Digital Audience - Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Facebook Sports Live, Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Graphics One Pager - Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Abordarea sistemica a antrenamentului
Lector: Sandu Tabirca, Antrenor UEFA PRO
|
Alimentatie functionala si consumul de lichide - Recomandari practice, Pricop Antonio
|
Contractul : Coloana vertebrala a structurilor sportive, Adrian Stangaciu
|
Strategic thinking in Sports Marketing, Lorand Balint Boti
Acces doar prin pachetele SPORT SUPORTER si VIP
|
The Brand of an Athlete - Reconsidering It's Dimensions, Mihaela Constantinescu
|
Managementul unui club sportiv
Lector Nicolae Andrei Luca
|
Modul teoretic de aplicare a legislatiei GDPR in Sport
Lectori: Roxana Nicolae, Doru Toma - Boboc & Asociatii Consulting
|
Ghidul unei prezentari de succes este un material care te va ajuta sa sustii o prezentare de succes.
Ghidul acopera procesele de prezentare, planificare, continut si livrarea unei prezentari.
|
Project Management - Curs Teoretic
Autor: Gheorghe Cristian Dragos
Material disponibil doar cu SPORT SUPORTER PASS si VIP PASS
|
Finantarea in sport, Cristian Iliescu (2018)
|
Introducere in Management Sportiv, Justin Stefan (2018)
|
Curs de management sportiv - Sportul ca Produs - Costi Mocanu (2018)
|
An analysis on Euroleague Basketball, it's european new markets, audience profile, sport product choice and differentiation, premium seating and communication.
|
Mic ghid pentru realizarea unei prezentări de impact puternic pentru vorbitul în public și powerpoint. Sfaturi și bune practici despre persuasiune și impact în timpul prezentărilor.
|
Modul teoretic despre drepturile de imagine ale sportivilor și precizări privind legislația internațională comparată cu cea națională a României.
|
Sponsorizarea este o tehnică întâlnită în domenii precum cultură, educaţie, ştiinţă, religie, sport, umanitar, ecologie. În prezenta lucrare va face referire strict la sponsorizarea unei cauze sportive.
Vom numi în continuare orice produs sportiv, cauză, club, asociaţie sportivă, sportiv sau echipă, stadion sau eveniment ca fiind drept entitate sport sau propr...
|
Managementul financiar este o parte esențială a managementul tuturor organizaţiilor, fie ele organizaţii care urmăresc profitul sau organizaţii non-profit. Managementul unui club sportiv are două valenţe, una economică şi una sportivă.
Deciziile de management sportiv şi cele de management economic trebuie îndreptate spre o direcţie comună pentru a nu afecta echilibrul general al c...
|
Sportul, în general, oferă oportunitatea de a face networking. Astfel, conceptul de networking sportiv nu putea să lipsească. Conferințele despre sport, galele și oricare evenimente destinate dezvoltării sportive, comunicării în sport sau celebrării sportului sunt generatori de potențial pentru afaceri. În industria sportivă, networkingul și comunicarea cu partenerii produc noi ide...
|
Prin studiul de caz „Bugete şi bani în sport” vei înţelege mai mult despre:
- Bugetul în fotbal;
- Cine finanţează fotbalul;
- Spectatorii şi ticketing;
- Structura veniturilor în fotbal;
- Principalele costuri în fotbal;
- Întocmirea bugetului.
|
Managementul în sport cuprinde mai multe forme în funcţie de organizaţia sportivă ce este administrată. Distingem, astfel, manageri în sportul profesionist al cluburilor sportive, ligilor profesioniste, federaţiilor şi asociaţiilor federaţiilor, manageri ai sportului universitar (întâlnit mai puţin în România), manageri ai sportului recreaţional, manageri de ...
|
Specialiştii consideră comunicatul de presă un mijloc simplu şi eficace cu ajutorul căruia se transmite presei o informaţie despre sportiv sau un club sportiv, în speranţa că mesajul va ajunge publicului căruia îi este adresat. Pentru a fi publicat, comunicatul trebuie să reprezinte o noutate sau să prezinte interes pentru o categorie importantă de public.
Princ...
|
Studiu de caz despre comunicarea in sportul de performanta, advertising, merchandising, bilete si drepturi de imagine. Cui ma adresez? Cine este piata? Cu cine suntem in competitie?
|
Sportul este un domeniu social care a starnit interesul publicului din cele mai vechi timpuri. Inca din Antichitate, oamenii au considerat sportul ca fiind campul in care, in vreme de pace, isi puteau etala valoarea, starnind rivalitati si obtinand, in acelasi timp, respectul celorlalti. Sportul este un domeniu al c...
|
Marketingul sportiv reprezintă o aplicare a conceptelor de marketing în domeniul sportului pentru produse sportive sau nesportive prin asocieri cu sportul. Asemenea marketingului, în general, marketingul sportiv serveşte la îndeplinirea nevoilor consumatorilor prin livrarea de produse sau servicii sportive. Acesta are aplicabilitate în sectorul public, în sectorul privat şi &ic...
|