Niki Lauda Nascut in anul 1949 intr-o familie instarita din Austria, Niki Lauda, pasionat intotdeauna de masini, s-a alaturat echiperi Ferrari in anii ‘70. Desi castiga primul sau titlu de F1 in 1975, Lauda sufera un accident grav in anul 1976. In 1977 recastiga titlul de campion mondial, retragandu-se insa din cariera de pilot pana in anul 1982 cand revine si castiga inca un titlu in anul 1984 cu Ferrari. Dupa retragerea finala, Lauda si-a creat propria sa linie de aeronave, LaudaAir, fiind insa si consilier al echipei Ferrari de Formula 1. Un nor urias de fum, flacari, tipete, frica, panica. Asa se pot rezuma minutele in care masina lui Niki Lauda s-a intors impotriva sa, aducandu-l la cateva secunde de moarte. Era anul 1976, iar Niki Lauda, unul dintre cei mai in forma piloti de F1, incerca sa ii convinga pe ceilalti piloti sa boicoteze cursa de la Nürburgring, acuzand un risc prea mare pentru pilotii care urmau a se intrece cu mii de cai putere. Fara succes, Niki Lauda incepe si el cursa insa dupa un viraj strans, pierde controlul bolidului si dupa ce avariaza alte 2 masini intra intr-un parapete si explodeaza in flacari. Ajuns in cel mai scurt timp la spital, doctorii fac rezumatul dezastrului: plamanii afectati de fumul dens si gazele toxice ale motorului, mainile si scalpul fetei cu arsuri semnificative, sinusurile distruse la fel ca si urechea dreapta.] La doar 6 saptamani dupa accidentul aproape fatal, Niki nu doar ca participa la cursa din Italia, dar se si claseaza pe locul al 4-lea.
Desi cu un palmares si o situatie financiara care i-ar fi permis sa stea departe de riscurile circuitelor de F1, Niki Lauda a reusit sa treaca peste memoria nefasta a flacarilor si sa performeze la cel mai inalt nivel. La nici un an dupa accidentul din Germania, Lauda reuseste sa cucereasca titlul mondial, cicatricile de pe fata sa contrastand lumina reflectoarelor.