Capitolul 10 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Capitolul 9 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Capitolul 8 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Capitolul 7 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Capitolul 6 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Capitolul 5 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Capitolul 4 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Capitolul 3 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Capitolul 2 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
|
Capitolul 1 din Manualul de Marketing Sportiv(ASE)
Autori: Mihaela Constantinescu și Cristian Gheorghe
|
Un material didactic de excepție cu câteva reguli care vor ușura procesul de învățare și memorare.
Este recomandat ca înainte să începeți să parcurgeți platforma să vă insușiți aceste 10 REGULI PENTRU A ÎNVĂȚA UȘOR.
|
Ghidul unei prezentari de succes este un material care te va ajuta sa sustii o prezentare de succes.
Ghidul acopera procesele de prezentare, planificare, continut si livrarea unei prezentari.
|
Model de contract propus de Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-Amatori din Romania.
|
Target Group - grupul demografic care a fost identificat ca fiind grupul cheie de consumatori ai unui brand. Toate activitatile de marketing si advertising sunt concepute in asa fel incat sa atinga si sa atraga acest grup.
În material se prezintă definiția GRP, TRP, formula de calcul a GRP, TRP - target rating point și mulți alți termeni media.
|
|
|
|
An analysis on Euroleague Basketball, it's european new markets, audience profile, sport product choice and differentiation, premium seating and communication.
|
Studycase about teams and ticketing sales in Euroleague Basketball 2017-2018. 80% of Millennials say the actual game being played is irrelevant to their decision of whether to attend that sporting event or not.
|
Mic ghid pentru realizarea unei prezentări de impact puternic pentru vorbitul în public și powerpoint. Sfaturi și bune practici despre persuasiune și impact în timpul prezentărilor.
|
Modul teoretic despre drepturile de imagine ale sportivilor și precizări privind legislația internațională comparată cu cea națională a României.
|
Studiu de caz despre comunicarea in sportul de performanta, advertising, merchandising, bilete si drepturi de imagine. Cui ma adresez? Cine este piata? Cu cine suntem in competitie?
|
|
Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Sports Masterclass Series
Al...
|
Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Sports Masterclass Series
All rights reserved Facebook.com
|
Lector: Sandu Tabirca, Antrenor UEFA PRO
|
|
|
|
|
Lector Nicolae Andrei Luca
|
Modul teoretic de aplicare a legislatiei GDPR in Sport
Lectori: Roxana Nicolae, Doru Toma - Boboc & Asociatii Consulting
|
|
Sport - O PERSPECTIVĂ FINANCIARĂ, Cristian Iliescu(2018)
|
Introducere in Management Sportiv, Justin Stefan( 2018)
|
|
Sponsorizarea este o tehnică întâlnită în domenii precum cultură, educaţie, ştiinţă, religie, sport, umanitar, ecologie. În prezenta lucrare se va face referire strict la sponsorizarea unei cauze sportive. Vom numi în continuare orice produs sportiv, cauză, club, asociaţie sportivă, sportiv sau echipă, stadion sau eveniment ca fiind drept entitate sport sau proprietate ...
|
Managementul financiar este o parte esențială a managementul tuturor organizaţiilor, fie ele organizaţii care urmăresc profitul sau organizaţii non-profit. Managementul unui club sportiv are două valenţe, una economică şi una sportivă. Deciziile de management sportiv şi cele de management economic trebuie îndreptate spre o direcţie comună pentru a nu se afecta echilibrul general al clubului...
|
Sportul, în general, oferă oportunitatea de a face networking. Astfel, conceptul de networking sportiv nu putea să lipsească. Conferințele despre sport, galele și oricare evenimente destinate dezvoltării sportive, comunicării în sport sau celebrării sportului sunt generatori de potențial pentru afaceri. În industria sportivă, networkingul și comunicarea cu partenerii produc noi ide...
|
Prin studiul de caz „Bugete şi bani în sport” vei înţelege mai mult despre:
- Bugetul în fotbal;
- Cine finanţează fotbalul;
- Spectatorii şi ticketing;
- Structura veniturilor în fotbal;
- Principalele costuri în fotbal;
- Întocmirea bugetului.
|
Managementul în sport cuprinde mai multe forme în funcţie de organizaţia sportivă ce este administrată. Distingem, astfel, manageri în sportul profesionist al cluburilor sportive, ligilor profesioniste, federaţiilor şi asociaţiilor federaţiilor, manageri ai sportului universitar (întâlnit mai puţin în România), manageri ai sportului recreaţional, manageri de ...
|
Specialiştii consideră comunicatul de presă un mijloc simplu şi eficace cu ajutorul căruia se transmite presei o informaţie despre sportiv sau un club sportiv, în speranţa că mesajul va ajunge publicului căruia îi este adresat. Pentru a fi publicat, comunicatul trebuie să reprezinte o noutate sau să prezinte interes pentru o categorie importantă de public.
Princ...
|
Sportul este un domeniu social care a starnit interesul publicului din cele mai vechi timpuri. Inca din Antichitate, oamenii au considerat sportul ca fiind campul in care, in vreme de pace, isi puteau etala valoarea, starnind rivalitati si obtinand, in acelasi timp, respectul celorlalti. Sportul este un domeniu al c...
|
Marketingul sportiv reprezintă o aplicare a conceptelor de marketing în domeniul sportului pentru produse sportive sau nesportive prin asocieri cu sportul. Asemenea marketingului, în general, marketingul sportiv serveşte la îndeplinirea nevoilor consumatorilor prin livrarea de produse sau servicii sportive. Acesta are aplicabilitate în sectorul public, în sectorul privat şi &ic...
|