__________

Modul teoretic: Sponsorizarea în Sport

Sponsorizarea este o tehnică întâlnită în domenii precum cultură, educaţie, ştiinţă, religie, sport, umanitar, ecologie. În prezenta lucrare se va face referire strict la sponsorizarea unei cauze sportive. Vom numi în continuare orice produs sportiv, cauză, club, asociaţie sportivă, sportiv sau echipă, stadion sau eveniment ca fiind drept entitate sport sau proprietate sportivă. Prin produs sportiv mai putem înţelege şi o idee legată de sport, o creaţie intangibilă. Sponsorizarea este un acord între două părţi ce doresc să obţină beneficii în urma unui parteneriat, fiecare oferind un alt beneficiu în schimb.

Cristian Gheorghe

Autor: Cristian Gheorghe

Gheorghe Cristian este iniţiatorul primei școli de marketing sportiv în Academia de Studii Economice si Romania, este co-autor al manualului de Marketing Sportiv şi are o experienţă de peste 12 ani în fotbalul românesc la nivel de management.

A lansat primul rebranding si prima campanie sociala a unui club sportiv din Romania in anul 2006 (Iubeste Sportul!). A desfasurat foarte multe evenimente in calitate de organizator, inregistrand foarte multe recorduri la nivel de participanti: Alege Jucaria, Alearga pentru Viata, Olimpiada Liceelor McDonald's, Player Escort si Milan Junior Camp.

A fost implicat in vanzarea a peste 700 de evenimente sportive din Liga 1, Cupa Romaniei, Europa League, Echipa Nationala de Fotbal si Handbal ale Romaniei.

Campaniile sale au fost incluse in una dintre cele mai importante carti din domeniul marketingului, Introducere in Marketing de Philip Kotler.

A fondat în anul 2015 alături de un grup de tineri entuziaști Sports Business Academy, prima academie specializată pe industria de sports business din Europa de Est.

Intră pe https://www.CristianGheorghe.ro

Pentru a avea acces la material trebuie să aveți un cont DEMO sau să fiți abonat la unul dintre pachetele de acces.

Citeşte şi alte materiale asemănătoare


Copyright © 2015. All rights reserved.
back to top