__________

„Unsprezecele de baza”, Serban Alexandrescu(2024)

 „Unsprezecele de baza” - O prezentare despre vectorii unui brand, si despre cele 11 trasaturi definitorii de care trebuie sa tii cont cand faci sau desfaci un brand.

Șerban Alexandrescu

Autor: Șerban Alexandrescu

Șerban Alexandrescu a intrat în advertising acum fix 30 ani, după ce a studiat scenaristica la Academia de Teatru și Film din București, și la European Film College.


A început la Graffiti BBDO în 1994, apoi a fost – la matusalemica vârstă de 26 ani – director de creație la filiala locală Young & Rubicam; un mic record local la acea vreme.


Apoi, alături de doi parteneri, a fondat Headvertising în 1998primul creative shop din publicitatea românească. Shop pentru care încă scrie reclame, strategii de comunicare, și unde desțelenește tineri creativi.


A fost primul președinte al ADCRO (Art Director’s Club of Romania) și a predat advertising și scenaristica la UNATC. Încă mai predă - la Școala ADCRO – și conferențiază relativ frecvent.

Pentru a avea acces la material trebuie să aveți un cont DEMO sau să fiți abonat la unul dintre pachetele de acces.

CITEȘTE SI ALTE MATERIALE ASEMĂNĂTOARE


Copyright © 2025. All rights reserved.
back to top