__________

Cercetare: Alegerea unui slogan nou

Un slogan bun trebuie să aibă impact emoţional asupra consumatorilor unui brand si asupra fanilor unei echipe şi să se afle într-o relaţie strânsă cu spiritul lor şi cu valorile brandului. Ca orice decizie de afaceri si de marketing şi alegerea unui slogan trebuie să fie bazată pe o cercetare precum cea expusă în materialul “Slogan noi marketing sportiv”. Prin parcurgerea materialului vei afla mai multe despre:

  • market research intern;

  • market research extern;

  • generarea de sloganuri ierarhizarea şi alegerea sloganului potrivit;

  • percepţia asupra sloganului.

Tu te-ai aflat vreodată în poziţia de a scrie un slogan?

Valentin Popescu

Autor: Valentin Popescu

Valetin Popescu, licenţiat în Economie, Facultatea de Comerţ din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti ( promoţia 1998-2002 ) şi masterand al specializării Marketing şi Comunicare în Afaceri  ( promoţia 2002-2004 ), tot în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti, acesta ocupă din iunie 2015 funcţia de director de marketing sportiv din cadrul Alexandrion Grup România.

Cu o bogată experienţă în cadrul televiziunilor sportive, în trecut, acesta a ocupat funcţia de director de marketing la GSP TV-Intact Group, ocupând de asemenea şi funcţia de manager de produs tot in cadrul GSP şi producător de transmisiuni sportive/responsabil marketing sport în cadrul Antena 1 – Intact Group, brand manager la Pro TV – Media Pro Group.

Nu numai un fan al sportului, dar şi un practicant al acestuia, Valentin Popescu a jucat fotbal la diverse echipe din ligile secunde din România.

Intră pe http://www.alexandrion.ro/

Pentru a avea acces la material trebuie să aveți un cont DEMO sau să fiți abonat la unul dintre pachetele de acces.

Citeşte şi alte materiale asemănătoare


Copyright © 2015. All rights reserved.
back to top