Cercetare: Alegerea unui slogan nou

Valentin Popescu este directorul de marketing sportiv al Alexandrion Grup, una dintre cele mai vizibile companii implicate în sportul românesc. Valentin are peste un deceniu de experienţă în marketing şi mass media în cadrul Acasă TV, Pro TV, Gazeta Sporturilor, GSP TV şi Alexandrion Grup.

Un slogan bun trebuie să aibă impact emoţional asupra consumatorilor unui brand si asupra fanilor unei echipe şi să se afle într-o relaţie strânsă cu spiritul lor şi cu valorile brandului. Ca orice decizie de afaceri si de marketing şi alegerea unui slogan trebuie să fie bazată pe o cercetare precum cea expusă în materialul “Slogan noi marketing sportiv”. Prin parcurgerea materialului vei afla mai multe despre:

  • market research intern;
  • market research extern;
  • generarea de sloganuri ierarhizarea şi alegerea sloganului potrivit;
  • percepţia asupra sloganului.

Tu te-ai aflat vreodată în poziţia de a scrie un slogan?

Pentru a avea acces la material trebuie să aveți un cont DEMO sau să fiți abonat la un pachet de acces VIP PASS, STUDENT PASS sau SPORT SUPORTER PASS.


Copyright © 2015. All rights reserved.
back to top