Marketingul sportiv - un proces, nu o activitate!

Mihaela Constantinescu este profesor conferenţiar doctor în cadrul Academiei de Studii Econimice din Bucureşti, unde predă discipline precum cercetări de marketing şi marketing sportiv. Este iniţiatoarea modulului opţional de marketing sportiv a facultăţii de marketing la anul 2 şi coautoare a primului manual de marketing sportiv din România, alături de Cristian Gheorghe (Country Sales Manager la Sport Evolution Grup).

Studiul de caz al Mihaelei Constantinescu prezintă marketingul sportiv ca fiind un întreg proces de activităţi, nu o simplă activitate. Din experienta ei ne prezintă teme variate precum:

  •  procesul de planificare a activităţilor de marketing sportiv de la misiunea organizaţiei sportive până mixul de marketing şi controlul şi evaluarea activitătilor;
  • strategiile de dezvoltare ale organizaţiilor sportive;
  • cercetare şi analiză;
  • consumatorul de sport;
  • obiectivele de marketing;
  • segmentarea şi poziţionarea;
  • mixul de marketing sportiv
  • implementarea şi controlul.

Pentru a avea acces la material trebuie să aveți un cont DEMO sau să fiți abonat la un pachet de acces VIP PASS, STUDENT PASS sau SPORT SUPORTER PASS.


Copyright © 2015. All rights reserved.
back to top