__________

Media Coverage on a Low Budget, Mihaela Constantinescu(2018)

Media Coverage on a Low Budget, Mihaela Constantinescu (2018)

Cum mediatizezi când nu ai buget?
Vizibilitatea nu depinde întotdeauna de bani. În lipsa unui buget de promovare, comunicarea eficientă se bazează pe creativitate, resurse proprii și parteneriate strategice. De la utilizarea inteligentă a rețelelor sociale, la implicarea în acțiuni caritabile sau asocierea cu persoane publice care împărtășesc valorile brandului, există numeroase modalități de a atrage atenția fără costuri directe.

În acest articol, Mihaela Constantinescu, specialist în marketing sportiv, oferă recomandări clare și exemple concrete despre cum se poate genera impact chiar și cu resurse minime.

Citește articolul și descoperă cum poți face comunicare eficientă fără buget mare, dar cu rezultate vizibile.

Mihaela Constantinescu

Autor: Mihaela Constantinescu

Mihaela Constantinescu preda primul curs de Marketing Sportiv din Romania in cadrul Academiei de Studii Economice incepand cu anul 2015, fiind prim autoare a Manualului de Marketing Sportiv.

Cu un doctorat in markering sportiv si o cariera de peste 20 de ani in mediul universitar (Facultatea de Marketing, ASE Bucuresti), Mihaela oferă consultanţă în domeniul cercetărilor de marketing, imbunatatirea calitatii vietii prin sport, construirea brandului unui sportiv si strategii de marketing in sport. În timpul liber joaca baschet si iubeste fenomenul sportiv.

Pentru mai multe detalii despre cariera si rezultatele Mihaelei, poti intra pe https://mk.ase.ro/constantinescu-mihaela/

 

 

Pentru a avea acces la material trebuie să aveți un cont DEMO sau să fiți abonat la unul dintre pachetele de acces.

CITEȘTE SI ALTE MATERIALE ASEMĂNĂTOARE


Copyright © 2025. All rights reserved.
back to top