|
|
|
|
|
Materialul ofera o lista detaliata de platforme AI utile pentru analiza, generare de continut si automatizare.
Sunt incluse recomandari pentru modele AI precum ChatGPT, Gemini, Claude, dar si instrumente specializate in editare grafica, video, transcriere audio si analiza de piata.
|
Sportul și viața sănătoasă în România, Cosmin Nae (2021) - Extras SBA
|
Prezentare NEURO PERFORMANCE CENTER
Lector: Costin Damasaru Expert Neurostiinta
|
Brandurile care comunica local in sport, au ca prima linie de demarcatie aria de distributie si vanzare, preluand specificitatea fiecarei zone.
O echipa poate fi sustinuta de un brand national sau de un brand local(care acopera doar o regiune sau doar un oras), totul este legat de puterea de consum a fanilor si de felul in care este format bugetul fiecaruia dintre ei.
In Europa de Est, buge...
|
1 milion de vizualizări obţinute pe Youtube de doar 25 de meciuri
Un studiu realizat de către Sport Evolution Group arată că 25 de meciuri din primele 12 etape ale ediţiei curente de campionat au reuşit să obţină peste 1 million de vizualizări pe platforma de conţinut video Youtube. Principalii artizani ai aceste performanţe au fost canalele oficiale Liga 1 Rom...
|
Singurul studiu despre return on investment pentru sport ca vehicul media din Romania - 1 euro investit în sport aduce un return de 6 euro în medie.
|
Ionut Rada exploreaza procesul prin care un sportiv isi poate construi o identitate puternica, atat pe teren, cat si in afara acestuia. Sunt abordate teme precum educatia, disciplina, brandingul personal, importanta unui stil de viata sanatos si impactul asupra comunitatii.
|
Workshop despre ticketing, Mihnea Zaharia (2023)
|
Data and Insights in Sports Industry, Nielsen Sports (2023)
|
Capitalizarea unei organizatii prin marketing sportiv in Romania. Valentin Popescu (2023)
|
Raport de sinteza InStat. Romania Liga 2 2020-2021.
|
Raport de sinteza InStat. Romania Liga I 2020-2021.
|
Quantix Marketing Consulting a lansat o nouă ediție a cercetării Sportul și Viața Sănătoasă în România.
Studiul vine în completarea seriei inițiate în urmă cu peste 5 ani și surprinde starea actuală a modului cum se raportează românii la fenomenul sportiv, la adoptarea unui stil de viață sănătos.
”Cercetarea noastră continu...
|
Managementul Structurilor Sportive și al Evenimentelor, Coman Paul (2018)
|
360º BTL activities - Studiu de Caz Gazeta Sporturilor
Material realizat de Andreea Mira - Director de Marketing Gazeta Sporturilor
|
Studiu de caz despre BRD Nastase Tiriac Trophy 2015 de la Arenele BNR, Cosmin Hodor (2015)
|
Studiul de caz prezintă idei de campanii de marketing sportiv de la Gazeta Sporturilor și oferta de marketing integrat a GSP.
|
Psihologul sportiv ca liant al creșterii performanței în fotbal
|
Psihologia tânărului fotbalist, de la dureri de cap la titular consacrat, de la discriminare pozitivă la meritocrație. Ioan Popoviciu
|
Dezvoltând sentimentul încrederii, copilul va avea speranța că noile provocări ale vieții pot fi depășite. Nereușind să dezvolte sentimentul încrederii, (experimentând o viață cu îngrijire inconstantă) copilul va dezvolta tiparul gândirii fricii în fața provocărilor.
La primele întâlniri cu sportivii pe care îi ...
|
Învățarea psihologică în sport. De la incompetență la excelență, Ioan Popoviciu
|
Efectele aprecierii talentului asupra performanţei în fotbal, Ioan Popoviciu
|
Workshop de psihologie sportiva - Cultivarea unei mentalităţi solide în sport, Ioan Popoviciu
|
Topul brandurilor cluburilor de fotbal din lume într-un clasament cu grafice și statistici.
|
Numarul echipelor de club care au participat in Champions League si Europa League/ Cupa UEFA in perioada 2008-2011 este de 375, iar in perioada 2001-2011 este de 578.
Numarul de persoane care au urmarit de pe stadion meciurile din Champions League a fost de 13.4 milioane oameni, in timp ce gradul de ocupare al stadioanlor pe care s-au jucat meciurile din Chapions League, atat in faza grupelor cat si ...
|
Cu toate ca performantele echipei nationale a Romaniei sunt tot mai modeste, pasiunea pentru fotbal este de nestins. Romanii se indeparteaza de stadioane, dar gasesc alte modalitati pentru a sta in legatura cu evenimentele fotbalistice. Pasiunea pentru fotbal este atat de puternica si pentru faptul ca este o pasiune care presupune comportamente de schimb social, de participare comuna si expresie identitara.
|
Radu Petre este managing partner al Sport Arena Streetball, cel mai mare turneu de baschet 3 la 3 organizat în România ce a devenit un model de succes recunsocut de FIBA. Turneul este deja replicat şi în alte tări precum Emiratele Arabe Unite, obiectul studiului de caz prezentat. Compania Sport Arena mai are în portof...
|